Wraz z początkiem września ruszyła intensywna kampania promująca szeroki wachlarz deserów jednoporcjowych Słodka Chwila, prowadzona równolegle w TV, Internecie i mediach społecznościowych.
Kampania ma na celu przypomnienie konsumentom o owocowych kisielach, kremowych budyniach oraz pożywnych kaszkach i ryżach. Późniejszą jesienią Dr. Oetker będzie rozgrzewać w chłodniejsze dni Słodką Chwilą Rozgrzewającą z rozgrzewającymi dodatkami: Maliny z miodem, Pieczonego jabłka z cynamonem, Cytrusów z imbirem oraz Śliwki z goździkiem.
Na wszystkich miłośników Słodkich Chwil będą czekały dodatkowe aktywności w mediach społecznościowych i atrakcyjne konkursy. Na stronie www.slodkachwila.pl oraz fanpage’u Słodka Chwila na Facebooku pojawią się filmy z inspiracjami i prostymi pomysłami. Konsumenci będą mogli wysyłać bliskiej osobie „słodkie myśli”, odstresować się przy mini grach, czy sprawdzić co powie im Słodka Chwila.
Kampania w telewizji zakłada emisję 30-sekundowej reklamy prezentującej szeroki asortyment (kisiele, budynie i kaszki) oraz krótszych formatów komunikujących dany typ produktu. Spoty emitowane są zarówno w szeroko zasięgowych stacjach, jak również w kanałach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej.