Dooti Donuts wprowadza na rynek nowego Donuta Trzech Króli

Nowości

Dooti Donuts wprowadza na rynek nowego Donuta Trzech Króli

13 maja 2024

Marka Dooti Donuts łączy siły z zespołem Trzech Króli i wprowadza na rynek zupełnie nowy produkt – oficjalnego Donuta Trzech Króli. Produkt jest dostępny w sklepach sieci Biedronka od 13 maja.

Nowe Donuty wyróżniają się oryginalną dekoracją w postaci czarnej polewy z zielonym wzorem. To właśnie te barwy są jednoznacznie kojarzone z formacją Trzech Króli. Hasłem promocyjnym, które towarzyszy kampanii nowego produktu jest „Królewski Smak”, a w składzie nowego Donuta nie znajdziemy konserwantów, sztucznych barwników, ani tłuszczów utwardzonych.

– Donut Trzech Króli to nasz kolejny produkt stworzony we współpracy z młodymi twórcami. Po sukcesie Donutów Ekipy i Donuta GenZie, które z sukcesem zadebiutowały na rynku, tym razem zdecydowaliśmy się na współpracę z grupą Trzech Króli. Wspólnie z Twórcami przygotowaliśmy oryginalną kampanię skierowaną do fanów muzyki, w ramach której powstał autorski utwór i dedykowany mu teledysk. Jesteśmy przekonani, że efekty tej współpracy docenią zarówno sympatycy Dooti Donuts, jak i fani Trzech Króli  – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson.

Trzech Króli to popularna grupa muzyczna, która słynie z połączenia muzyki rapowo-popowej i eksploracji odległych zakątków Świata. Wchodzący w jej skład Twórcy – Qry, Bartek Kubicki i Przemek Pro – aktywnie działają pod okiem Karola „Friza” Wiśniewskiego, który jest liderem ich internetowego uniwersum. Trzej Królowie po raz pierwszy wkroczyli na scenę muzyczną w 2023 roku, wydając debiutancki album “Afryka”, którego dźwięki i rytmy nawiązują do ich podróży przez marokańską Saharę.

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania promocyjna, która obejmuje premierę utworu Trzech Króli, współpracę z influencerami oraz konkurs dedykowany fanom, którzy będą mogli zdobyć wejściówki na czerwcowy Festiwal Ekipy. Za planowanie kampanii i obsługę PR odpowiedzialna jest wrocławska agencja GetHero.

Donuty Trzech Króli to kolejny produkt Dooti Donuts stworzony we współpracy z influencerami. Dotychczas marka wprowadziła na rynek m.in. dwie odsłony Donutów Ekipy oraz oficjalnego Donuta GenZie.