Marka Dooti Donuts została partnerem tegorocznych festiwali muzycznych – Hip Hop Festiwal, Rap Stacja oraz Summer Festival.
W ramach współpracy z Organizatorami, marka Dooti Donuts przygotowała specjalnie wydzieloną strefę chillu, gdzie na uczestników czeka słodki poczęstunek w postaci Donutów oraz wiele innych atrakcji animowanych przez Wojtka Wróbla znanego szerszej jako Bezi, podczas których można wygrać festiwalowe gadżety. Na strefie nie zabraknie też fotobudki 360, dzięki której fani mogą uwiecznić chwile spędzone na festiwalach razem ze znajomymi.
– Obecność na takich wydarzeniach pozwala nam nawiązać bliższą relację z konsumentami oraz budować świadomość marki w dynamicznym i pełnym energii środowisku, które łączy ludzi i nasz brand w wyjątkowy sposób – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson, która jest właścicielem marki Dooti Donuts.
Dooti Donuts było w tym roku obecne ze swoją strefą na festiwalu w Krakowie (Festiwal Ekipy), Płocku (Hip Hop Festiwal) oraz Sławie (Rap Stacja), gdzie festiwalowicze mieli okazję zobaczyć występy czołowych polskich artystów, takich jak PRO8L3M, Kękę, Taco Hemingway czy Kacperczyk. Kolejnym wydarzeniem, na którym marka pojawi się w dniach 26-28 lipca, będzie Summer Festival w Łodzi. Darmowe koncerty będą się odbywać na trzech scenach: Scenie Głównej, w Manufakturze i Monopolis.
Festiwalowa strefa chillu to już kolejna aktywacja Dooti Donuts skierowana do fanów muzyki. W maju marka nawiązała współpracę i stworzyła nowego Donuta z zespołem Trzech Króli.