Należąca do firmy Stokson marka Dooti Donuts została partnerem wydarzenia gamingowego Meet at Rift, które odbywa się w dniach 17-18 lutego w warszawskim EXPO XXI. To już kolejna aktywacja gamingowa, w którą angażuje się producent – poprzednio był m.in. sponsorem tytularnym turnieju „Splash!” w League of Legends.
W ramach współpracy z zimową edycją „Meet at Rift” marka przygotowała specjalnie wydzieloną strefę rozrywki. Uczestnicy wydarzenia będą mieli szansę wziąć udział w e-sportowej rywalizacji na PC-tach, zagrać w Bingo, a także zakręcić kołem fortuny i wygrać markowe gadżety. W strefie Dooti Donuts pojawi się także zupełnie nowa instalacja, która powstała specjalnie na potrzeby eventu – olbrzymi donut, który będzie pełnić rolę instaspotu.
– Obecność w świecie gamingu jest jednym z ważniejszych elementów naszej strategii marketingowej – tuż obok współpracy z influencerami czy obecności na letnich festiwalach muzycznych. Chcemy konsekwentnie budować wśród graczy przekonanie, że nasze donuty świetnie sprawdzają się jako pyszna przekąska w przerwie między rozgrywkami – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w Stokson.
Marka Dooti Donuts zaprosiła na swoją strefę także Jakuba “Kubona” Turewicza – popularnego esportowca i profesjonalnego gracza w League of Legends, który chętnie dzieli się z młodymi widzami swoją wiedzą i pokazuje im przydatne sztuczki. W ramach strefy przygotowano aż 16 stanowisk, na których uczestnicy eventu będą mieli okazję zagrać ze swoim idolem w ramach turnieju Teamfight Tactics.
Czwarta edycja Meet at Rift, organizowanego przez GAM3RS_X, to kolejna odsłona wydarzenia skierowanego do wszystkich miłośników gamingu i gier Riot Games. Jest to okazja do offline’owego spotkania rozproszonej po Polsce społeczności. Uczestnictwo w evencie przybliża gości do świata gier, pomaga też zrozumieć rodzicom pasję swoich dzieci.