Dooti Donuts kolejnym sponsorem wydarzenia gamingowego Meet at Rift

Producenci

Dooti Donuts kolejnym sponsorem wydarzenia gamingowego Meet at Rift

15 lutego 2024

Należąca do firmy Stokson marka Dooti Donuts została partnerem wydarzenia gamingowego Meet at Rift, które odbywa się w dniach 17-18 lutego w warszawskim EXPO XXI. To już kolejna aktywacja gamingowa, w którą angażuje się producent – poprzednio był m.in. sponsorem tytularnym turnieju „Splash!” w League of Legends.

W ramach współpracy z zimową edycją „Meet at Rift” marka przygotowała specjalnie wydzieloną strefę rozrywki. Uczestnicy wydarzenia będą mieli szansę wziąć udział w e-sportowej rywalizacji na PC-tach, zagrać w Bingo, a także zakręcić kołem fortuny i wygrać markowe gadżety. W strefie Dooti Donuts pojawi się także zupełnie nowa instalacja, która powstała specjalnie na potrzeby eventu – olbrzymi donut, który będzie pełnić rolę instaspotu.

– Obecność w świecie gamingu jest jednym z ważniejszych elementów naszej strategii marketingowej – tuż obok współpracy z influencerami czy obecności na letnich festiwalach muzycznych. Chcemy konsekwentnie budować wśród graczy przekonanie, że nasze donuty świetnie sprawdzają się jako pyszna przekąska w przerwie między rozgrywkami – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w Stokson.

Marka Dooti Donuts zaprosiła na swoją strefę także Jakuba “Kubona” Turewicza – popularnego esportowca i profesjonalnego gracza w League of Legends, który chętnie dzieli się z młodymi widzami swoją wiedzą i pokazuje im przydatne sztuczki. W ramach strefy przygotowano aż 16 stanowisk, na których uczestnicy eventu będą mieli okazję zagrać ze swoim idolem w ramach turnieju Teamfight Tactics.

Czwarta edycja Meet at Rift, organizowanego przez GAM3RS_X, to kolejna odsłona wydarzenia skierowanego do wszystkich miłośników gamingu i gier Riot Games. Jest to okazja do offline’owego spotkania rozproszonej po Polsce społeczności. Uczestnictwo w evencie przybliża gości do świata gier, pomaga też zrozumieć rodzicom pasję swoich dzieci.