Donuty Dooti Donuts w domu Genzie na okrągło.

Kampanie

Donuty Dooti Donuts w domu Genzie na okrągło.

Marka Dooti Donuts została partnerem nowego projektu GENZIE, którego twórcą jest najpopularniejszy polski Youtuber Karol Friz Wiśniewski. Współpraca z Genzie potrwa 12 miesięcy, w trakcie których marka Dooti Donuts otrzyma wyłączność w branży spożywczej.

Donuty Dooti Donuts na okrągło towarzyszą grupie influencerów, mieszkającej razem w jednym z podkrakowskich domów, który został przystosowany specjalnie pod ten projekt. Dzięki nawiązaniu współpracy marka otrzyma lokowanie swoich Donutów w odcinkach internetowego show, które są codziennie publikowane na platformie YouTube. W ramach umowy Donuty Dooti Donuts będą również lokowane na indywidualnych profilach twórców, a w ich domu powstanie specjalna strefa marki, obejmująca m.in. potężny Donut ustawiony w ogrodzie.

Marka Dooti Donuts nie po raz pierwszy wspiera Twórców, którzy na co dzień realizują wyjątkowe projekty, dzieląc swoje pasje z odbiorcami. Donuty Dooti towarzyszyły Ekipie w „Napadzie na bank” – teledysku oraz na koncercie promującym nową płytę Ekipy. Marka w listopadzie wspierała również Jakuba Pateca Pateckiego przy budowie jedynego w swoim rodzaju domku na drzewie ze specjalną strefą chillu Dooti Donuts, a obecnie dba o słodką atmosferę w domu Genzie. Współpracę marki Dooti Donuts należącej do firmy STOKSON – jednego z największych producentów wyspecjalizowanych w kategorii słodkich wypieków, z czołowymi polskimi influencerami koordynuje wrocławska agencja GetHero.

Wszystko wskazuje na to, że to nie koniec pysznych inicjatyw, o czym będzie można się przekonać subskrybując projekt Genzie na YouTube, którego Dooti Donuts jest oficjalnym partnerem

Czym jest Genzie?

Genzie to najnowszy projekt z inicjatywy Karola “Friza” Wiśniewskiego. Jego trzon stanowi grupa influencerów, mieszkająca wspólnie w jednym z podkrakowskich domów, który został przystosowany specjalnie pod ten cel i w którym przedstawiciele pokolenia Z będą tworzyć lifestyle’owe treści na platformy Youtube oraz Instagram. W skład kolektywu wchodzi szóstka twórców – dwójka uznanych influencerów, trzy osoby wyłonione w specjalnym show „Twoje 5 Minut”, emitowanym od września na platformie YouTube, oraz partner jednej z uczestniczek. Grupa co do zasady będzie tworzyć content w tzw. trybie daily – nowe filmy będą więc pojawiać się codziennie.

W ciągu tygodnia od startu nowy kanał Genzie zanotował 18% wzrost liczby subskrypcji (obecnie ponad 525 tys.), a treści wideo dotarły do ponad 1,2 mln osób. Content cieszy się też sporym uznaniem widzów – ponad 97% ocen pod filmami to oceny pozytywne, a miniatury zapowiadające nowe odcinki należą do najchętniej klikanych na platformie YouTube.