Dominik Doliński, Członek Zarządu, OSHEE Polska Sp. z o.o.

Wywiady

Dominik Doliński, Członek Zarządu, OSHEE Polska Sp. z o.o.

07 maja 2015

„Poradnik Handlowca”: Czy kategoria izotoników w związku z propagowaniem zdrowego stylu życia i popularyzowaniem aktywności fizycznej ma szansę w Polsce na stałe wzrosty sprzedaży? W jakim kierunku zmierza rynek napojów funkcjonalnych w 2015 roku? Na jakiego typu produkty przewidują Państwo największy popyt?

Dominik Doliński: Napoje izotoniczne to produkty kojarzone przez konsumentów właśnie z aktywnym stylem życia. Zakładamy więc, że podobnie jak to ma miejsce w Europie Zachodniej, gdzie rynek jest już dojrzały, w Polsce również napoje izotoniczne sukcesywnie będą zwiększały swój udział w rynku napojów funkcjonalnych. Rynek ten jest jednym z bardziej dynamicznie rozwijających się rynków w FMCG. Rynek napojów funkcjonalnych będzie nadal się rozwijał, wynika to wprost z faktu wymienionego w pierwszym pytaniu – zwiększona aktywność życiowa konsumentów oraz coraz większa wiedza na temat żywienia. Produkty funkcjonalne będą obecne w nowych kategoriach spożywczych niekoniecznie napojowych. Przykładem penetracji nowych kategorii mogą być OSHEE VITAMIN BAR – batony zbożowe z dodatkiem witamin lub cukierki OSHEE VITAMIN CANDY.

Portfolio Oshee obejmuje kilkadziesiąt produktów, przede wszystkim napoje izotoniczne oraz witaminowe napoje funkcjonalne. Czy planują Państwo w najbliższym czasie wprowadzenie nowości w dominujących segmentach bądź uzupełnienie oferty o produkty charakterystyczne dla innych kategorii?

Portfolio naszej firmy rozwija się dosyć dynamicznie, a nowości, jakie pojawiły się na rynku to: napój izotoniczny w nowej funkcji dedykowanej biegaczom OSHEE FOR RUNNERS, OSHEE VITAMIN BAR – batony zbożowe z dodatkiem witamin oraz cukierki OSHEE VITAMIN CANDY.

Oshee Polska od kilku lat wspiera m.in. lokalne i ogólnopolskie imprezy sportowe. Czy rok 2015 będzie również okresem Państwa aktywności w tej dziedzinie?

OSHEE jest marką ludzi aktywnych, dlatego imprezy sportowe są naszym naturalnym środowiskiem. W roku 2015 mamy zaplanowany udział w wielu eventach, a ostatnim, z jakiego jesteśmy dumni jest ORLEN WARSAW MARATHON, na którym byliśmy głównym partnerem i organizatorem biegu OSHEE 10 KM − wzięło w nim udział ponad 14 tys. biegaczy.

Dziękujemy za rozmowę.