Wyniki Grupy Kapitałowej Emperia za I półrocze, opublikowane w poniedziałek 28 sierpnia 2017 r., potwierdzają umacnianie pozycji rynkowej sieci Stokrotka, a także konsekwentną realizację planu rozwojowego. Przychody ze sprzedaży Grupy w II kwartale były wyższe o 7,8% od przychodów uzyskanych w II kwartale ubiegłego roku i wyniosły 631,7 mln zł. W okresie tym nastąpił istotny wzrost EBITDA całej Grupy o 19,4% do poziomu 30,2 mln zł i zysku netto o 46,4% do poziomu 15,8 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Przychody ze sprzedaży Grupy w l półroczu były wyższe o 5,1% od przychodów uzyskanych w okresie porównawczym ubiegłego roku i wyniosły 1 232 mln zł. I półrocze zakończyło się również dobrym wynikiem EBITDA Grupy na poziomie 50,1 mln zł, co stanowi wzrost o 7,7%. Zysk netto Grupy wzrósł w omawianym okresie o 20,9% do poziomu 22,2 mln zł.
W II kwartale 2017 r. sieć Stokrotka umacniała swoją pozycję konkurencyjną, a także kontynuowała ambitny plan rozwoju. Przychody ze sprzedaży segmentu detalicznego w tym okresie były wyższe o 8,3% od przychodów uzyskanych w okresie porównawczym ubiegłego roku i wyniosły 621,5 mln zł, a w całym I półroczu wyniosły 1 212 mln zł, co oznacza wzrost o 5,5%. Istotnie wzrósł poziom wyników finansowych segmentu. W II kwartale poziom EBITDA wzrósł o 58,5% do 21,1 mln zł, a w całym I półroczu o 37,3% do poziomu 31 mln zł. Znacząco wzrósł zysk netto, który osiągnął poziom 10,6 mln zł w II kwartale i 11,6 mln zł w całym I półroczu. Na wzrost przychodów i wyników finansowych wpływ miały: wzrost sprzedaży LFL na poziomie 2,5% w II kwartale bieżącego roku, poprawa produktywności pracowników oraz otwarcia nowych placówek detalicznych. W II kwartale Stokrotka otworzyła 10 nowych sklepów, w tym: 2 supermarkety, 5 marketów, 1 sklep franczyzowy oraz 2 testowe sklepy 5tka Market. Na koniec II kwartału 2017 r. sieć miała 386 sklepów.