Grupa POLOmarket po bardzo dobrym II kwartale ze sprzedażą LFL ponad 10%, w III kwartale osiągnęła wynik blisko 5,5%. Prognoza sprzedaży detalicznej sieci w 2019 r. to 2,5 mld zł netto. Sieć odnotowuje również rekordowo dobre wyniki rentowności przy zachowaniu wysokiej płynności finansowej.
Od blisko czterech lat Grupa POLOmarket konsekwentnie realizuje nową strategię zrównoważonego wzrostu opartego o solidne filary w kluczowych obszarach funkcjonowania. Zoptymalizowała między innymi ofertę produktową, zmodernizowała blisko połowę swoich placówek oraz dopracowała całościowy koncept modelowego sklepu. Te wszystkie działania przynoszą oczekiwane i wymierne efekty.
Bardzo dobre wyniki sprzedażowe Grupy to efekt nałożenia zarówno dobrych parametrów związanych z ilością transakcji w sklepach jak i dynamicznie rosnącej średniej wartości koszyka. Oba parametry to wypadkowa działań w obszarze oferty dla klienta, miejsca sprzedaży i marketingu. W tym ostatnim obszarze Grupa konsekwentnie od kilku lat stawia na wielonarzędziowe budowanie lojalności swoich klientów. Przykładem jest program lojalnościowy sieci obejmujący już blisko 1,1 mln aktywnych uczestników wzbogacony miesiąc temu o nową, bardzo rozbudowaną aplikację mobilną.