„Do spiżarni i na stół” – nowa kampania marki Spichlerz Rusiecki

Producenci

„Do spiżarni i na stół” – nowa kampania marki Spichlerz Rusiecki

Marka Spichlerz Rusiecki rozpoczyna intensywną kampanię reklamową pod hasłem „Do spiżarni i na stół” zachęcając jednocześnie do przyłączenia się do społecznej akcji #Zostańwdomu.

Wspierane będą nowości produktowe marki – linia dań gotowych Smażonki na patelnię oraz flagowe mięsiwa i smarowidła: Mięsiwo w sosie własnym oraz Smalec z mięskiem i skwarkami. Spójne i dopasowane przekazy marketingowe dotrą do konsumentów poprzez 10” spoty reklamowe w najpopularniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Reklamowe spoty będzie można zobaczyć również na platformie YouTube.

Działania reklamowe prowadzone będą równocześnie w Internecie w postaci kampanii displayowej w portalach informacyjnych oraz wzmożonej aktywności marki w social mediach. Planowane jest także wsparcie w punktach sprzedaży detalicznej w postaci atrakcyjnych standów produktowych oraz reklama w prasie handlowej.