Sieć supermarketów Delikatesy Centrum, organizowana przez Grupę Eurocash, uruchomiła usługę „click&collect”. Dzięki niej klienci będą mogli zamówić swoje zakupy przez internet, a następnie odebrać je w wybranej placówce sieci. Usługa dostępna jest już w ponad 1200 supermarketach sieci w całej Polsce. W ofercie online Delikatesów Centrum znaleźć można około 6700 produktów.
Łączna wartość jednorazowych zakupów dokonanych w systemie click&collect może wynosić od 50 do 300 zł, zakupy kompletowane są w ciągu maksymalnie 5 godzin, a klient ma 24 h na ich odebranie. Podczas odbierania zamówienia klient może uzupełnić zakupy, np. o produkty od lokalnych dostawców, które nie są na razie dostępne w ramach usługi.
– Wprowadzenie usługi click&collect to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów w związku z epidemią koronawirusa, ale także naszych klientów – franczyzobiorców prowadzących placówki pod szyldem Delikatesy Centrum. Rozwiązanie to pozwala na szybkie i bezpieczne zakupy, zmniejsza również czas przebywania w sklepie, a naszym klientom zapewnia kolejne rozwiązanie, które może podnosić ich konkurencyjność na rynku. Aktualnie jesteśmy na etapie intensywnych prac związanych z wdrażaniem kolejnych funkcjonalności i udoskonalaniem systemu. Planujemy wdrożyć usługę we wszystkich placówkach sieci i rozbudować naszą ofertę online do 7 tysięcy produktów do końca tego roku. Jednak już teraz jesteśmy największą siecią w handlu spożywczym z opcją click&collect. Dzięki temu mieszkańcy wsi i małych miejscowości w całej Polsce mogą skorzystać z usługi dostępnej do tej pory głównie dla mieszkańców dużych miast – mówi Noel Collett, dyrektor generalny Delikatesów Centrum w Grupie Eurocash.
W ramach sieci Delikatesy Centrum działa obecnie 1565 placówek.