Bazując na latach doświadczeń na rynku artykułów spożywczych w segmencie premium Zarząd Alma Makrket S.A. podjął decyzję o rozszerzeniu działalności o ofertę współpracy franczyzowej w ramach prowadzenia sklepów Alma Smart. – Oferując pakiety franczyzowe wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku i partnerów biznesowych. Biorąc pod uwagę fakt, że Delikatesy Alma od lat dostają najwyższe noty u Polskich konsumentów za jakość produktów i obsługi, wygląd sklepów, cieszą się też najwyższym zaufaniem, nasi Partnerzy zyskują dostęp do sprawdzonego i zyskownego modelu prowadzenia sklepu – mówi Aleksandra Budzińska, PR Manager Alma Market S.A.
Wartość Pakietu:
- t
- 20 lat doświadczenia w branży FMCG
- sprawdzona i wypracowania struktura asortymentu
- kilka tysięcy unikalnych artykułów sprowadzanych z całego świata
- marki własne
- bardzo atrakcyjne ceny tysięcy codziennych produktów
- sprawdzone metody aktywizacji sprzedaży
t
t
t
t
t
Korzyść dla Franczyzobiorcy:
- t
- sprawdzony i pewny biznes
- rozpoznawalna marka i jakość
- dostęp do unikatowego asortymentu
- dostęp do szerokiego wachlarzu działań marketingowych
- struktura asortymentu pozwalająca na generowanie ok 5% marży wyższej niż standardowy sklep
t
t
t
t