Delecta sponsorem Bake Off – Ale ciacho!

Kampanie

Delecta sponsorem Bake Off – Ale ciacho!

31 sierpnia 2016

Marka Delecta została głównym sponsorem pierwszej polskiej edycji programu Bake Off – Ale ciacho! W ramach działań przewidziano szeroki product placement i bilbordy sponsorskie. Reality-show, oparte na cieszącym się ogromną popularnością brytyjskim formacie The Great Bake Off, we wrześniu zagości na antenie TVP2. Marka Delecta będzie wspierała biorących w nim udział 12 amatorów-cukierników. Produkty do pieczenia, desery i ciasta marki mają towarzyszyć im na wszystkich etapach programu. W każdym odcinku odbędzie się konkurencja popisowa: „Wypiek od serca”, korespondująca z claimem marki „ot tak… prosto z serca”. W ramach działań przewidziano również billboardy sponsorskie emitowane przy premierach, powtórkach oraz zwiastunach programu w TVP2 i TVP Rozrywka. Ponadto Delecta będzie promowana w kilku odcinkach porannego magazynu telewizyjnej Dwójki „Pytanie na śniadanie”. Realizowane działania mają na celu umacnianie pozytywnego wizerunku marki w świadomości obecnych i potencjalnych konsumentów, prezentację jej portfolio, a także pozycjonowanie Delecty jako kulinarnego eksperta. Bake Off – Ale ciacho! to program, w którym uczestnicy będą musieli wykazać się kulinarnym kunsztem, pomysłowością i kreatywnością. W każdym odcinku cukiernicy-amatorzy zmierzą się z trzema zadaniami. Nie zabraknie felietonów z ciekawostkami dotyczącymi sztuki kulinarnej oraz prezentacji różnych tricków cukierniczych. Warsztat uczestników oceni profesjonalne jury: Krzysztof Ilnicki – właściciel cukierni Umam Patisserie, zdobywca tytułu „Najlepszy cukiernik w Polsce” oraz Małgorzata Molska – dziennikarka kulinarna, stylistka potraw do sesji zdjęciowych, scenarzystka programów kulinarnych. Show poprowadzą: Anna Gacek – dziennikarka, prezenterka radiowa i blogerka oraz Paulina Mikuła – autorka vloga „Mówią na mieście”.