Delecta, producent deserów, mieszanek, przypraw oraz dodatków do domowego wypieku ciast, promuje obecnie swoje sztandarowe, jesienne produkty – babeczki marchewkowe i dyniowe, do samodzielnego wypieku. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR, dedykowane tym produktom.
Jesienią w kuchni władzę przejmują dwie pomarańczowe królowe – marchew i dynia. Z produktów tych przyrządzić można niemalże wszystko – począwszy od zup, przez placki, sałatki, dodatki do makaronów, czy zapiekanek, aż po słodkości. I właśnie w wyczarowaniu tych ostatnich pomaga marka Delecta, oferująca pierwsze na rynku babeczki marchewkowe i dyniowe. W swojej jesiennej kampanii promocyjnej zachęca do ich domowego wypieku.
Babeczki marchewkowe i dyniowe Delecta to pierwsze na rynku babeczki do domowego wypieku na bazie marchewki, polskiej dynii Hokkaido, mąki gryczanej i jaglanej oraz mieszanki korzennych przypraw, takich jak goździki, imbir, kardamon i cynamon. Produkty wchodzą w skład linii Z Serca Natury, która wpisuje się w trend naturalnej żywności, bazującej na szlachetnych składnikach oraz prostych, autentycznych recepturach i znacznie obniżonej zawartości cukru – nawet o 30%. W skład linii wchodzą także budynie jaglane, budynie instant, kisiele dla dzieci Owocowy kubek KIDS oraz Owocowy kubek FIT z dodatkiem superfoods.
Bilbord sponsorski Delecty emitowany będzie w TVN, TVP2 i stacjach tematycznych do końca października 2018 roku.
Obecnie na profilu Delektujemy.pl na Facebooku odbywa się konkurs „Nie daj się jesieni z babeczkami Delecta”, w którym do wygrania są pakiety produktów marki Delecta.
Kampania obejmuje także działania PR, w których główny nacisk położony jest na przekąskowość promowanych produktów – ciekawa alternatywa dla kanapki do szkolnej śniadaniówki.