Rieber Foods Polska S.A. stawia na zwiększenie widoczności marki Delecta w sklepach wielkopowierzchniowych.
W 2014 roku producent podwoi liczbę ekspozytorów i innych materiałów POS w sieciach handlowych. Plan zakłada zakup i dystrybucję niemal 20 000 standów i wieszaków przypółkowych dla kluczowych kategorii produktowych z logo Delecta. Ponad połowa zakupów zostanie zrealizowana w pierwszym kwartale br.
Tegoroczna strategia sprzedażowa firmy zakłada wzmocnienie obecności marki Delecta w obrębie przestrzeni handlowej i dotarcie z komunikacją do klientów, podejmujących decyzje zakupowe pod wpływem bezpośredniego kontaktu z produktem.
– Optymistyczne wyniki sprzedaży za 2013 rok pokazały, że inwestując w atrakcyjne wizualnie i funkcjonalne materiały POS, idziemy w dobrym kierunku. Dlatego w tym roku podwoimy nakłady na tę formę reklamy i promocji w sklepach. – powiedziała Kamila Szlachetka, Communications Manager Rieber Foods Polska S.A. Nowe standy modułowe i wsypowe pojawią się w sieciach już przed Wielkanocą. Nowością będą wieszaki przypółkowe, zaprojektowane specjalnie dla naszego przedświątecznego hitu sprzedażowego – aromatów Delecta – dodała K. Szlachetka.