Coroczny raport raportu Daymakerindex Polska przedstawia zarówno poziom oraz cały proces obsługi klienta w sklepach i sieciach objętych badaniem, jak i najlepsze sieci w swoich kategoriach. W tegorocznej edycji badania pierwsze miejsce w kategorii „Drogeria” zajął Super-Pharm, zaś w kategorii „Perfumeria” – Douglas.
Badanie Daymakerindex Polska przeprowadzane jest od 2011 roku. Oparte jest na obserwacjach prowadzonych metodą „Tajemniczego klienta” w 660 sklepach, 130 sieci handlowych, 18 branżach sektora handlu detalicznego. Oceniane są odpowiedzi na 12 pytań zawartych w kwestionariuszu, a wyniki zebrane są w postaci rocznego raportu.
W tegorocznej, ósmej już edycji badania w Polsce, „Tajemniczy klienci” przeprowadzili audyty w sklepach z 18 branż. Drogerie w ogólnym rankingu zajęły drugą pozycję, tuż za perfumeriami.
W przypadku Super-Pharm łączny wynik 82,3%, będący zbiorczą oceną 12 kluczowych wskaźników obsługi klienta, świadczy o bardzo wysokich pozytywnych doświadczeniach zakupowych sieci.
– Drogeria to miejsce, w którym w sposób szczególny liczy się sposób i jakość obsługi klienta. Często przychodzi on po konkretny produkt, ale też wielokrotnie potrzebuje wsparcia w jego wyborze. Mając tego świadomość, dużą wagę przywiązujemy do budowania doświadczonego i kompetentnego zespołu, który odpowie na pytania i pomoże przejść przez całą ścieżkę zakupową – mówi Anna Siewiera, Customer Service Manager w Super-Pharm.
Wyróżnienie dla drogerii Super-Pharm argumentowano profesjonalizmem, uprzejmością, zaangażowaniem i pozytywnym usposobieniem sprzedawców.
——————–
Super-Pharm to unikalne połączenie trzech działów: drogerii, perfumerii i apteki w jednym miejscu. Sieć obejmuje 75 salonów w całej Polsce, a także stale rozwijający się sklep online.