Dawid Borowiec objął stanowisko Dyrektora Marketingu marki wody Żywiec Zdrój, należącej do koncernu Danone. Poprzednio funkcję tę pełnił Romain Jolivet, który awansował w strukturze koncernu Danone na stanowisko Global Brand Director.
Do głównych zadań nowego dyrektora marketingu Żywiec Zdrój ma należeć planowanie i egzekucja strategii marketingowych prowadzonych w obrębie poszczególnych linii produktów z portfolio firmy oraz nadzorowanie działań marki w projektach z zakresu zrównoważonego rozwoju.
Dawid Borowiec karierę zawodową zaczynał pod koniec lat 90., pracując w Unileverze i Johnson&Johnson. Następnie przez dziesięć lat związany był z producentem słodyczy Mondelez International, gdzie pełnił funkcje m.in. dyrektora marketingu marki Milka na Europę oraz globalnego dyrektora marki Milka. Od 2012 r. D. Borowiec pracował jako dyrektor marketingu kategorii Food na Polskę i kraje bałtyckie oraz jako senior marketing director na Europę Wschodnią w PepsiCo, gdzie spędził ponad sześć lat. Do Danone przeszedł z Hortexu, gdzie od 2018 r. był wiceprezesem ds. marketingu i strategii.