Należący do koncernu Danone, największy producent wody butelkowanej w Polsce Żywiec Zdrój, rozpoczął w czerwcu kampanię reklamową pod hasłem „PAMIĘTAJ O WODZIE NA DROGĘ”. Nośniki reklamowe wykorzystywane w kampanii wybrano nieprzypadkowo – postawiono na te zlokalizowane na dworcach, by dotrzeć precyzyjnie do grupy docelowej, jaką w tym przypadku były osoby wybierające się w podróż. Celem kampanii jest przypominanie, a zarazem uświadamianie, jak ważne jest picie wody, szczególnie podczas podróży. Layout kampanii został ujednolicony, tak by mocno skupić uwagę konsumentów i na dłużej powiązać hasło z konkretną marką. Producent zdecydował się na wybór nośników należących do firmy Synergic. Wymowne reklamy pojawiły się na nośnikach typu citylight i wielki format w Warszawie, Gdańsku i Sopocie. Na Dworcu Centralnym w Warszawie kampania potrwa do końca czerwca, a w Trójmieście aż do końca sierpnia.