Marka E.Wedel wprowadziła do swojej oferty kremy: czekoladowy i karmelowy. Z początkiem września ruszyły kampanie telewizyjne wspierające nowe produkty, w ramach których kremy będą sponsorem wybranych programów telewizyjnych. Nowości z portfolio E.Wedel są także widoczne w przestrzeni miejskiej. W ramach działań internetowych powstał m.in. dedykowany landing page, na którym dostępna jest specjalnie zaprojektowana gra – smarowanie przez „scrollowanie”. Zabawa polega na wirtualnym rozprowadzaniu po smakowitych kanapkach Kremu Wedlowskiego. Ponadto w kanałach social media marki są organizowane liczne konkursy z nagrodami. Kampania jest też wspierana działaniami niestandardowymi. Marka E.Wedel podjęła współpracę z jednymi z najpopularniejszych polskich social influencerów – SKKF i Jasiem Dąbrowskim, którzy będą się dzielić zabawnymi, wciągającymi treściami na swoich kanałach. Cała kampania jest wspierana klasycznymi działaniami z zakresu media relations. Dodatkowo w ramach wsparcia są prowadzone aktywacje w punktach sprzedaży, zarówno w handlu tradycyjnym jak i nowoczesnym, m.in. dedykowane materiały POS, sampling oraz specjalne strefy.