Czy parasol reklamowy to dobry nośnik reklamy?

Aktualności

Czy parasol reklamowy to dobry nośnik reklamy?

29 listopada 2023

Istnieje wiele sposób na wypromowanie firmy i kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Jednym z nich są gadżety reklamowe, czyli mniejsze lub większe akcesoria z logo firmy. Parasole reklamowe już od wielu lat są wykorzystywane w marketingu. Czy jest to dobry nośnik reklamy?

Gadżety reklamowe muszą wzbudzać zainteresowanie wśród klientów. Dlatego powinny być funkcjonalne i estetyczne. Firma może je rozdawać w ramach akcji promocyjnych lub jako nagrodę w organizowanym przez siebie konkursie. Parasole reklamowe mogą się między sobą różnić kształtem, kolorem i mechanizmem działania. Który model najlepiej sprawdzi się w nowoczesnej firmie?

Parasole reklamowe – rodzaje

Rozdawanie gadżetów reklamowych nie jest już niczym nowym. Współczesny konsument jest zdecydowanie bardziej wybredny i nie zadowala się byle czym. Dlatego gadżet reklamowy powinien być starannie przemyślany i zgodny z filozofią firmy. Jeśli firma jest nowoczesna, warto zamówić automatyczne parasole reklamowe. W przypadku firm z wieloletnią tradycją stawiających na klasyczne rozwiązania lepiej sprawdzą się ręczne parasole z nadrukiem reklamowym. Natomiast parasole reklamowe z przeźroczystą czaszą lub składane to świetna propozycja dla firm, które stawiają na innowacje i praktyczne rozwiązania.

Na co jeszcze zwracają uwagę klienci? Przede wszystkim na kolorystykę parasolek z nadrukiem firmowym, która powinna być spójna z identyfikacją wizualną marki. Żywe i wyraziste kolory nie zawsze będą najlepszym wyborem. Jeśli firma sprzedaje produkty premium, powinna użyć stonowanych kolorów, które kojarzą się z luksusem i elegancją takich jak czerń, złoto lub srebro.

Parasole z nadrukiem reklamowym – trwałość i wielofunkcyjność

Parasole reklamowe mają wiele zalet, które sprawiają, że są chętnie wybierane przez firmy z różnych branż jako skuteczny nośnik reklamy. W sklepie videodruk.pl można zamówić stylowy parasol z nadrukiem reklamowym w wielu ciekawych wersjach kolorystycznych. Proponowane modele są wykonane z trwałych materiałów i wyróżniają się ponadprzeciętną trwałością. Parasolki z nadrukiem firmowym doskonale będą służyły klientom przez lata. Jest to świetny sposób na budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Parasole reklamowe – doskonała widoczność logo

Dużą zaletą parasoli reklamowych jest doskonała widoczność logo. Znak graficzny można umieścić w dowolnie wybranym przez firmę miejscu lub na całej powierzchni poszycia parasola. Tak zaprojektowane logo będzie widoczne nie tylko dla użytkownika, ale także dla osób postronnych. Im więcej osób zobaczy znak graficzny firmy, tym większa szansa, że zapamiętają nazwę i zdecydują się skorzystać z jej usług.

Parasole z nadrukiem reklamowym to świetna inwestycja dla firmy, która chce pozyskać nowych klientów. Ten gadżet zawsze się przydaje. Wiele osób ma co najmniej kilka parasoli. Część z nich trzymają w domu, a część w aucie. Istnieje zatem duże prawdopodobieństwo, że parasolka z nadrukiem firmowym będzie trafionym prezentem, który na długo zapadnie klientowi w pamięć.

*artykuł zewnętrzny*