Kiełbasa, piwo i pieczywo – ten zestaw nieodłącznie kojarzący się z grillowaniem jest podstawą listy zakupowej najpopularniejszych produktów na grilla. Potwierdza to zeszłoroczne badanie ”Sezon grillowy w oczach Polaków” oraz najnowsze – zrealizowane w cieniu COVID-19, podczas tegorocznego majowego długiego weekendu.
W obu badaniach praktycznie nie ma żadnych różnic co do najpopularniejszych produktów, których zakupy są planowane w sezonie grillowym.
Podobnie wygląda ranking sklepów, które konsumenci planują odwiedzić w celu zakupów z okazji grilla – w czołówce są dyskonty i supermarkety ale w tym gronie widzimy również Żabkę oraz sklepy osiedlowe.
Pomimo przewidywalnej listy zakupowej oraz sklepów, w których kupowane są produkty na grilla, nie oznacza to, że koronawirus nic nie zmienił w planach zakupowych Polaków. Wręcz przeciwnie – społeczeństwo skumulowało całą swoją tęsknotę do uprawiania tego sportu narodowego i planuje wydać więcej w stosunku do deklarowanych wydatków przed rokiem.
Foto: Pixabay