Whisky Ballantine’s oraz wódki Wyborowa ,Luksusowa i Pan Tadeusz wśród najbardziej rozpoznawalnych i godnych polecenia marek. Kryteriami przyznania nagrody Superbrands są znajomość marki oraz deklarowana skłonność do jej polecenia. Do klubu nie można się zgłosić – tylko marki, które przejdą przez proces selekcji i uzyskają w nim odpowiednie wyniki mogą uzyskać tytuł Superbrands. Nagroda przyznawana jest w oparciu o badanie konsumenckie, przeprowadzone przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie 15 000 polskich respondentów oraz głosowanie 60. ekspertów, zasiadających w Radzie Marek. W konkursie ocenianych jest blisko 3 500 znanych firm.
W tym roku nagrodzone zostały aż cztery marki z portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Wśród nich whisky Ballantine’s która została wyróżniona tytułem Superbrands 2015/2016.
„Wyróżnienie dla Ballantine’s bardzo nas cieszy. Polska to jeden z najważniejszych dla marki Ballantine’s rynków, który systematycznie rośnie. Polacy cenią naszą whisky, a tytuł Superbrands jest tego najlepszym dowodem. Cały czas troszczymy się o tę markę – dbamy o atrakcyjność wizualną – odświeżyliśmy właśnie opakowanie 12-letniego wariantu whisky Ballantine’s i systematycznie rozszerzamy ofertę – Polska jest pierwszym na świecie rynkiem, gdzie można kupić Ballantine’s Hard Fired. Cieszy nas fakt, że jest to doceniane przez konsumentów” – Arkadiusz Dobosz z Wyborowa Pernod Ricard, odpowiedzialny za markę Ballantine’s.
Aż trzy wyróżnienia trafiły również do wódek. Marki Luksusowa i Pan Tadeusz otrzymały tytuły Created in Poland Superbrands – wyróżnienia dla marek polskich. Wyborowa została nagrodzona dwoma tytułami: Superbrands 2015/2016 oraz Created in Poland Superbrands 2015/2016.
„Tytuły Superbrands to dla nas powód do radości i dumy. To potwierdzenie, że polscy konsumenci cenią jakość naszych produktów oraz że są świadomi tego, że wódka nie jeden ma smak. To produkt, który spełnia wymogi definicji ‘Polska Wódka’, co oznacza, że wytwarzany jest tylko z określonych polskich surowców na terenie kraju Zależy nam na promowaniu polskich produktów i naszego narodowego trunku, a praca z takimi markami ikonami jak Wyborowa to dla nas czysta przyjemność.” – powiedziała Iwona Michałowicz odpowiadająca za wódki lokalne, Wyborowa Pernod Ricard.