Na Targach Anuga 2019 – największej imprezie wystawienniczej branży spożywczej w Europie, która odbędzie się, w terminie 5-9 października 2019 r. Członkowie Polskiej Izby Mleka zaprezentują swoją ofertę eksportową.
Pod wspólnym szyldem Polish Milk na stoisku zorganizowanym przez Polską Izbę Mleka zaprezentują się Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, Spółdzielnia Mleczarska Ryki, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Piątnica, Bartex, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Łowicz, Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego ALIMA-BIS, Lazur – Spółdzielczy Związek Grup Producentów Rolnych oraz Polish Dairy. Stoisko będzie znajdować się w hali mlecznej, numer C-070g-C-078g.
Polskie firmy zaprezentują szeroką ofertę rodzimych produktów mleczarskich. Hasłem przewodnim stoiska będzie „Polish milk”, nawiązujące grafiką do barw narodowych. Przygotowano atrakcyjną zabudowę stoiska, która przyciągnie rzeszę odwiedzających oraz doskonale przyczyni się do promocji polskiego mleczarstwa za granicą.
– Cieszy nas fakt, że Polska Izba Mleka od kilku lat gromadzi polskie firmy, które wspólnie prezentują nasz potencjał eksportowy – mówi Agnieszka Maliszewska dyrektor biura PIM. – Pokazujemy najlepsze polskie produkty, a mamy czym się chwalić. Doskonała jakość i powtarzalność produktów, elastyczność w zakresie dostosowania się do oczekiwań konsumenta i zrozumienie jego potrzeb to nasze atuty.
Dzięki targom, polskie firmy mleczarskie mają szansę do pozyskania nowych kontraktów biznesowych, z uwagi na fakt, że większą część zwiedzających stanowią importerzy i dystrybutorzy produktów spożywczych z całego świata.
Zabudowa stoiska na Targach Anuga 2019 sfinansowana jest z Funduszu Promocji Mleka.