W 2014 r. łączna wartość sprzedaży lokali handlowych w pasażach Czerwona Torebka wyniosła prawie 59 mln zł netto, co stanowiło wzrost o ponad 3,2 mln zł w porównaniu do wartości osiągniętej w roku 2013. Na wynik ten składa się finalizacja transakcji sprzedaży 160 modułów, czyli o ponad 17% więcej niż rok wcześniej. Nastąpił także znaczący, prawie 22%, progres w sumie sprzedanej powierzchni nieruchomości.
W 2014 roku wzrosła liczba kupujących, którzy dokonali transakcji w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. W dalszym ciągu bardzo atrakcyjna pozostaje możliwość zakupu nieruchomości jako osoba fizyczna. Z dotychczasowych doświadczeń spółki wynika, że taki sposób inwestowania jest dla nabywców najbardziej korzystny finansowo ze względu na preferencyjne warunki opodatkowania dochodu ryczałtem 8,5% oraz możliwość „odzyskania podatku VAT” bez potrzeby prowadzenia działalności gospodarczej i ponoszenia kosztów z nią związanych.
– Główną grupą inwestorów są osoby fizyczne, które kupują nieruchomości za własne środki – traktując je, jako doskonałą inwestycję, która nie tylko zapewnia im wysoką i niezmienną stopę zwrotu na poziomie 8 proc., lecz dzięki zastosowanemu przez Czerwoną Torebkę modelowi biznesowemu, nie wymaga także zaangażowania przez cały okres trwania umowy oraz daje solidne zabezpieczenie inwestycji w postaci aktu własności kupowanej nieruchomości – mówi Tomasz Jurga, członek zarządu spółki Czerwona Torebka.
Oferta produktu inwestycyjnego firmy Czerwona Torebka polega na sprzedaży pełnego prawa własności do pojedynczych lokali, a także ich pakietów i całych pasaży w modelu najmu zwrotnego. Kupując lokal w pasażu już za około 300 tys. złotych i oddając go spółce w zarządzanie, inwestor czerpie zysk z tytułu wynajmu należącej do niego nieruchomości.
W umowie ma zapewniony, wypłacany kwartalnie przez 15 lat, 8-procentowy zysk waloryzowany co roku o wartość wskaźnika inflacji. Spółka Czerwona Torebka, operator obiektów, jest odpowiedzialna za komercjalizację, jednocześnie pokrywa wszystkie koszty związane z posiadaniem nieruchomości, w tym m.in. ubezpieczenie, koszty bieżącej eksploatacji oraz niezbędnych remontów i modernizacji.
– Grupa inwestorów, którzy nawiązali współpracę ze spółką stale rośnie. Dotychczasowe wyniki sprzedaży wskazują na wzrostową tendencję kupna pakietów i całych pasaży handlowych. Ponadto, między innymi dzięki wysokiej jakości obsługi posprzedażowej i pełnemu respektowaniu terminów wypłat czynszów najmu, blisko połowa obecnych inwestorów podjęła decyzję o zakupie kolejnych lokali – dodaje Jurga.
Oferta sprzedaży lokali w pasażach Czerwona Torebka jest skierowana do wszystkich inwestorów, którzy poszukują możliwości efektywnego pomnażania zgromadzonego kapitału. Obecnie spółka zarządza 64 pasażami na terenie kraju. Średni poziom komercjalizacji wszystkich obiektów wynosi ok. 90%. Za komercjalizację i zarządzanie odpowiada zespół doświadczonych specjalistów z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynkach lokalnych. Wśród najemców pasaży Czerwona Torebka oprócz regionalnych przedsiębiorców, znajdują się znane ogólnopolskie marki takie jak Rossmann, Pepco, Neonet, MediaExpert.
Więcej informacji na temat produktu inwestycyjnego Czerwonej Torebki można znaleźć pod adresem http://inwestuj.czerwonatorebka.pl.