W najnowszym numerze “Poradnika Handlowca” wydawca „Poradnika Handlowca” Wiesław Generalczyk oraz felietonista Łukasz Warzecha podejmuje temat rosnącej inflacji. Wydawca PH konfrontuje dane z raportu Centrum Monitorowania Rynku z opinią dyrektora sprzedaży firmy z branży nabiałowej, który zdaje się potwierdzać informacje o wzroście wartości sprzedaży w sklepach spożywczych.
W czerwcowym wydaniu magazynu kontynuujemy sprawę pawilonów handlowych, jednak tym razem w szerszym spojrzeniu. Najnowsze wydanie „Poradnika Handlowca”, to również inspirujące rozmowy. Markus Trojansky, dyrektor zarządzający dm-drogerie markt, opowiada o wejściu firmy na rynek polski oraz strategii marketingowej. Jak zmienił się proces produkcji pierników od XVIII w. tłumaczy Karolina Ziółkowska-Wachowiak, prezes zarządu w Fabryce Cukierniczej Kopernik, a o tym, jakie nowości będzie wprowadzać Zott Polska, wypowiada się dyrektor ds. marketingu w tej firmie Beata Debacka.
Dwadzieścia lat temu w Kościerzynie doszło do ogromnej tragedii. Zamordowano tam dwie właścicielki sklepu. Czy po dwóch dekadach handlowcy dalej pamiętają o tej sytuacji i czy wpłynęła ona na mieszkańców w tej miejscowości?
Sytuacja w Ukrainie wpływa na koniunkturę, co przeczytać można w raporcie przygotowanym przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, a dr Marta Ziółkowska, podpowiada w swoim tekście jak wybrać odpowiedniego franczyzodawcę.
Na łamach magazynu nie zabrakło również materiałów produktowych, które wskazują handlowcom, co powinno znaleźć się na sklepowych półkach.