Od niedawna na sklepowych półkach można zaobserwować zmianę w opakowaniach czekolady do picia na gorąco DecoMorreno.
Nowa szata graficzna prezentuje DecoMorreno, jako główną markę, ponieważ dbając o najwyższą jakość, czekolada wytwarzana jest ze starannie dobranego kakao. Opakowania w nowej odsłonie podkreślają jakość i przynależność czekolady do portfolio produktów DecoMorreno.
DecoMorreno utożsamiane jest głównie z kultowym polskim kakao tradycyjnym. W portfolio marki znajdziemy także czekoladę na gorąco. Ikoną marki jest symbol wiatraka, nieodłącznie związany i kojarzony z DecoMorreno. Logotyp zajmuje więc szczególne miejsce na nowych opakowaniach czekolady i podkreśla przynależność do rodziny silnego lidera rynkowego. Wizualizacje na opakowaniach zostały natomiast dopracowane tak, by odpowiadać preferencjom konsumentów – apetyczna czekolada lejąca się do kubka zachęca do spróbowania.