W miniony weekend (17-18 września) odbył się ostatni etap kolarskich zmagań w ramach tegorocznego cyklu Milko Mazury MTB. Sponsorem tytularnym przedsięwzięcia niezmiennie była marka Milko, która zachęca Polaków do aktywnego i zdrowego stylu życia. W tym sezonie blisko 3 000 pasjonatów kolarstwa przemierzało niezwykle malownicze tereny Warmii i Mazur, odwiedzając 2 województwa i łącznie 10 miast, w tym debiutujące Stare Jabłonki oraz Kwidzyn w województwie pomorskim.
– Jesteśmy niezwykle dumni, że jako SM Mlekpol – producent marki Milko i Łaciate Junior, sponsor tytularny wydarzenia, możemy wspierać i promować aktywność fizyczną wśród dorosłych, a także dzieci i młodzieży. Marka Milko od lat popularyzuje zdrowy i aktywny styl życia – jest to dla nas wartość nadrzędna. Wraz z organizatorami przedsięwzięcia dołożyliśmy wszelkich starań, by to kolarskie święto i tym razem spełniło oczekiwania uczestników i kibiców, dostarczając im emocji pełnych ducha sportowej rywalizacji – Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol