Crunchips z kampanią wspierającą relaunch marki

Nowości

Crunchips z kampanią wspierającą relaunch marki

19 października 2021

Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której możemy zobaczyć nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian.

Jest to pierwsza kampania, w której zastosowano rozwiązanie brytyjskiego start-upu AdInMo, jednego z finalistów pierwszej edycji programu scale-upowego NextTECHnow, działającego w ramach departamentu Business Transformation Publicis Groupe. AdInMo to rozwiązanie prezentujące nowatorskie podejście do reklamy digitalowej z obszaru gamingu, umożliwiające emisję reklamy zintegrowanej z grą mobilną.

Komunikacja w mediach społecznościowych oparta jest na haśle „Ej, obczaj to” i nawiązuje do nowej odsłony opakowań Crunchips, na których oprócz nowego logo znajduje się również informacja o tym, że chipsy produkowane są na oleju słonecznikowym i nie zawierają glutenu. Kampania będzie wspierana również działaniami z influencerami.