Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne.
Przypomnijmy, że do końca kwietnia, we wszystkich salonikach, trwa program konsumencki „Milion Grześków do wygrania”. Trwająca od lutego akcja buy & get polega na wydawaniu wafelków „Grześki” wszystkim klientom, którzy we wnętrzu promocyjnego opakowania wcześniej kupionego wafelka znaleźli napis „WYGRAŁEŚ Grześki kakaowe 36g”.
Przykładem miesiąca, w którym wdrożono równocześnie kilka akcji, jest kwiecień. Oprócz wspomnianej promocji, która już trwają, na 24 kwietnia zaplanowany jest start akcji marki Kinder, w której na odbiór będzie czekać 40 000 plecako-worków. Promocja będzie trwała do 31 lipca 2019 roku, a będzie polegać na wydawaniu plecako-worka Kinder za każde 15 promocyjnych opakowań takich produktów jak: Kinder Mleczna Kanapka 28g, Kinder Maxi King 35g, Kinder Pingui Choco 30 g, Kinder Pingui Cocco 30g, Kinder Pingui Caramel 30g i Kinder Yogurt-Slice 28g.
Dodatkowo saloniki Kolportera włączone są w loterię „Owocna jazda z Tymbarkiem”, która trwa od 8 kwietnia do 7 czerwca. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić w saloniku Kolportera dowolny produkt Tymbark w butelce o pojemności 300 ml lub 500 ml i zarejestrować się wypełniając formularz na stronie www.owocnajazda.pl. Nagrodami w loterii są: samochód Toyota Yaris, 2 skutery Vespa Primavera 50, 9 rowerów Tymbark oraz 610 nagród pieniężnych w wysokości 50 zł. Warunkiem otrzymania nagrody jest zachowanie dowodu zakupu.