Comarch Retail Show

Aktualności

Comarch Retail Show

27 października 2014

Znana ze swoich produktów informatycznych, wspomagających funkcjonowanie różnych branż, krakowska firma Comarch zorganizowała w dniu 21 października kolejną, drugą już edycję Comarch Retail Show. W trakcie tego wydarzenia, które odbyło się tym razem na warszawskim Stadionie Narodowym, zaprezentowano najnowsze rozwiązania w dziedzinie handlu. Zaproszeni prelegenci opowiadali licznie zgromadzonym uczestnikom między innymi, jak zarządzać siecią handlową, jak planować komunikację pod kątem budowania intencji zakupu, jak zoptymalizować sprzedaż w oparciu o nowoczesne sposoby budowania wiedzy o kliencie i jego zachowaniach konsumenckich, jak korzystać z tzw. chmury, które czynności warto powierzyć innym firmom na zasadzie outsourcingu. W kuluarach można było skorzystać z udostępnionych przez Comarch systemów i urządzeń oraz porozmawiać z przedstawicielami firmy, by uzyskać szczegółowe informacje czy odpowiedzi na nurtujące pytania. W trakcie tegorocznego spotkania miała miejsce publiczna premiera najnowszego autorskiego rozwiązania Comarchu – technologii Comarch beacon. Technologia ta wprawdzie nie ogranicza się do jednej, konkretnej branży, ale obecność beaconów w handlu będzie oznaczać prawdziwy przełom w tej branży. Konsument zyska całkowicie nowy kanał komunikacji z placówką handlową, natomiast przedsiębiorstwo handlowe zbierze informacje na temat zachowań, preferencji klienta, z jaką częstotliwością dokonuje on zakupów, przy których produktach spędza w sklepie najwięcej czasu, itd. Stąd w przyszłości będzie swą ofertę dostosowywać pod zdefiniowane już preferencje klienta, by trafnie odpowiedzieć na jego potrzeby.