Coca-Cola wprowadza nowy napój “gotowy do spożycia”.

Coca-Cola wprowadza nowy napój “gotowy do spożycia”.

25 kwietnia 2023 r. w Londynie odbyła się oficjalna prezentacja nowego produktu w gamie firmy Coca-Cola. Redakcja “Poradnika Handlowca” była obecna na wydarzeniu. Gotowy do spożycia (RTD – Ready To Drink) napój inspirowany jest klasycznym koktajlem, znanym na całym świecie, sygnowany dwoma światowymi markami – Jack Daniel’s oraz Coca-Cola. Nowość już w kwietniu pojawiła się na półkach wybranych sieci handlowych w Polsce.

POŁĄCZENIE KULTOWYCH MAREK

Połączenia Jack Daniel’s Tennessee Whiskey i Coca-Cola nikomu nie trzeba przedstawiać, bo chyba każda dorosła osoba zna dobrze ten drink. Tym bardziej cieszymy się, że jako Coca-Cola HBC możemy go teraz dostarczać naszym klientom w Polsce. To nowość, która od dawna budziła wśród nich spore zainteresowanie – nie tylko ze względu na kultowość marek, które ją tworzą, ale także dlatego, że konsumenci coraz częściej poszukują produktów typu ‘convenience’, gotowych do spożycia. W sezonie wiosenno-letnim takie rozwiązania są bardzo pożądane, dlatego nasz zespół zadbał o to, by Jack Daniel’s Tennessee Whiskey i Coca-Cola pojawił się na półkach sklepowych w całej Polsce. – mówi Kamil Pieniak, dyrektor kategorii Premium Spirits, Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

PREZENTACJA NOWOŚCI

Prezentacja nowości odbywała się w londyńskim klubie The Bike Shed Moto. Nowy produkt Coca-Cola i Brown Forman odpowiada na gusta dorosłych fanów obu marek, wpisując się w realizowaną przez system Coca-Cola strategię 24/7, zgodnie z którą portfolio marki oferuje produkty na każdą porę dnia i okazję. O znaczeniu nowości dla strategii firm świadczy obecność m.in. Marshalla Farrer – prezesa Brown Forman Europe, Lany Popovic – prezes jednostki biznesowej The Central and Eastern Europe (CEE) The Coca‑Cola Company, a także Ruža Tomić Fontana dyrektor generalna Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie i Natalie Store dyrektor generalnej Coca-Cola Poland Services. Wieczór zebranym gościom umilił koncert brytyjskiej grupy nurtu drum and bass – Rudimental.

POLSKA DYSTRYBUCJA

Puszka Jack Daniel’s & Coca-Cola ma pojemność 330 ml. Za sprzedaż nowości w Polsce, jej dystrybucję i marketing w kanałach klienckich odpowiada strategiczny partner The Coca-Cola Company – firma Coca-Cola HBC. Już w kwietniu produkt pojawił się na półkach wybranych polskich sieci handlowych m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour i Żabka. Szeroka dystrybucja nowości od Jack Daniel’s & Coca-Cola planowana jest w lipcu.

Prezentacja Coca Cola

Coca Cola Event Londyn

Born Ready CC

Brown Forman & Coca Cola

Rudimental

informacja dla celów handlowych