Oficjalne ogłoszenie nowej, globalnej strategii marketingowej oraz start światowej kampanii reklamowej Taste The Feeling odbyło się wczoraj, na konferencji prasowej w Paryżu. W Polsce, start kampanii reklamowej Taste The Feeling zaplanowany jest na 21 stycznia.
Pierwszym wyemitowanym spotem reklamowym, spośród 10 przygotowanych, będzie ten o tytule „Motyw przewodni”.
„Taste the Feeling będzie wyjątkową kampanią. Chcemy, aby każdy Polak miał szansę zobaczyć i poczuć, czym tak naprawdę ona jest. Wykorzystana w tej kampanii narracja i sytuacje życiowe zostały przedstawione tak, aby mogli się z nimi utożsamić konsumenci na całym świecie.” – mówi Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Spotom reklamowym będzie towarzyszyć również kampania outdoorowa, która rozpocznie się z początkiem lutego. Będzie ona promować nowy wizerunek Coca-Coli. Oparty on będzie na zdjęciach przedstawiających ludzi w zwykłych sytuacjach życiowych, które dzięki przyjemności picia zimnej Coca-Coli stają się wyjątkowe.
Nowe banery reklamowe Coca-Cola pojawią się w największych miastach Polski, a także tam, gdzie konsumenci spędzają ferie zimowe.
Razem z kampanią telewizyjną ruszy ta w mediach internetowych oraz portalach społecznościach po to, aby dotrzeć do wszystkich grup wiekowych.