Coca-Cola odwiedzi setki tysięcy Polaków

Kampanie

Coca-Cola odwiedzi setki tysięcy Polaków

09 marca 2015

Coca-Cola rozpoczyna największą w historii marki akcję samplingową zapraszając polskie rodziny do wspólnych posiłków. W trzech miastach specjalne zespoły samplingowe będą przekonywać, jak niewiele trzeba by spędzić czas ze swoimi bliskimi. Czasem wystarczy przygotować wspólnie obiad czy kolację. Bo… razem smakuje lepiej!

Razem smakuje lepiej!

Najczęściej jedynym momentem w ciągu dnia, w którym rodzina i bliscy spotykają się razem jest posiłek. Wspólnie spędzone chwile urastają do rangi magicznego zdarzenia, podczas którego tworzą się rodzinne rytuały i tradycje. To właśnie wtedy bliscy opowiadają sobie historie minionego dnia, żartują i po prostu są szczęśliwi będąc ze sobą. Bo… razem smakuje lepiej!

Takie jest przesłanie najnowszej kampanii marki Coca-Cola, która zaprasza polskie rodziny do wspólnego posiłku i okazania radości z bycia razem. Coca-Cola to więcej niż napój, a obiad czy kolacja w gronie najbliższych, to więcej niż tylko jedzenie. To celebrowanie bycia razem.

Sampling od morza do gór

Najnowszą kampanię Coca-Cola rozpoczyna największy w historii marki sampling w trzech wybranych regionach – Warszawie, Krakowie i aglomeracji Trójmiasta. Już od połowy lutego specjalne zespoły samplingowe odwiedzają mieszkańców tych miast, wręczając im butelkę Coca-Cola w prezencie i zachęcając do wspólnych posiłków.

Wraz z butelką każdy otrzyma kupony i oferty sklepów dające możliwość zakupu w promocyjnej cenie Coca-Cola oraz innych produktów potrzebnych do przygotowania rodzinnego posiłku. Na etykiecie znajdującej się na odwrocie butelki można znaleźć także przepis na obiad.

– Nasze życie jest coraz intensywniejsze. W dynamicznie zmieniającym się świecie mamy coraz mniej czasu dla rodziny i bliskich. Dlatego w naszej kampanii chcemy zwrócić uwagę na to, jak łatwo spędzić czas z bliskim, na przykład wspólnie przygotowując posiłki. Akcją samplingową chcemy przypomnieć polskim rodzinom jak niewiele trzeba by cieszyć się ze wspólnie spędzonych chwil – mówi Małgorzata Drąg, Marketing Manager Coca-Cola.

Akcja samplingowa potrwa do końca kwietnia, a dzięki ogromnemu zasięgowi niemal każdy mieszkaniec regionu otrzyma swoją butelkę Coca-Cola.