W tym roku marka Cisowianka kontynuuje rozpoczętą w 2016 r. współpracę z UNICEF Polska w ramach wsparcia programów wodnych.
Przed Świętami Bożego Narodzenia, do sklepów w całej Polsce trafią butelki Cisowianki opatrzone logo UNICEF. Do biorącej udział w poprzedniej kampanii naturalnej wody mineralnej niegazowanej w butelkach 1,5 i 0,5 litra dołączyła Moja Pierwsza Cisowianka. Dzięki temu również najmłodsi konsumenci, z pomocą rodziców, będą mogli włączyć się w pomaganie potrzebującym. Część przychodu ze sprzedaży tych trzech rodzajów butelek zostanie przekazana na rzecz programów UNICEF zapewniających dostęp do czystej wody pitnej dzieci i społeczności w Afryce.
Brak dostępu do sprawdzonych źródeł wody do picia jest nadal ogromnym problemem. Na świecie wciąż około 660 mln ludzi nie ma dostępu do czystej wody pitnej. UNICEF w ponad 100 krajach – buduje i udoskonala systemy wodne tj. studnie, wodociągi, sanitariaty. Mając świadomość ogromu potrzeb i znaczenia dostępu do czystej wody do picia dla wszystkich ludzi, Cisowianka i UNICEF zdecydowały się kontynuować współpracę na rzecz programów wodnych.
Kwota zebrana w 2016 r. wystarczyła na instalację 107 pomp wodnych w Afryce. Oznacza to, że dzięki wsparciu Cisowianki na rzecz UNICEF czysta i bezpieczna woda mogła dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy dzieci. Mamy nadzieję, że w tym roku poprawimy ten wynik i ponownie zmienimy na lepsze życie tysiącom rodzin w krajach rozwijających się.
Cisowianka nie jest jedynym producentem współpracującym z UNICEF. Od lat z organizacją współpracuje m.in.: Procter & Gamble.