Cisowianka Perlage, która bardzo silnie kojarzona jest ze światem mody, aktywnie wspiera również kulturę i sztukę. Marka została na kolejny sezon partnerem Teatru Wielkiego – Opery Narodowej.
– Jest mi niezmiernie miło, że już drugi sezon Cisowianka Perlage jest partnerem Teatru Wielkiego – Opery Narodowej i że nasza współpraca stale się rozwija – mówi Marcin Marcin Fedisz, kierownik działu literackiego i marketingu Teatru Wielkiego Opery Narodowej – Mam szczerą nadzieję, że również w kolejnym sezonie będziemy kontynuować nasze wspólne działania.
Nowy sezon Opera Narodowa wraz z Cisowianką Perlage otworzyła na początku listopada premierą opery „Straszny Dwór” Stanisława Moniuszki w reżyserii Davida Pountney’a. W ostatni piątek listopada odbyła się pierwsza baletowa premiera sezonu – „Poskromienie Złośnicy” Johna Cranko (wg Williama Shakespear’a).
– W tym sezonie w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej” zaplanowane jest aż osiem premier więc sezon zapowiada się wyjątkowo ciekawie. – mówi Agata Berndt, PR Manager Polskich Zdrojów dystrybutora Cisowianki Perlage – Jesteśmy zadowoleni, że dzięki dobrze rozwijającej się współpracy z tak szacowną instytucją możemy wspierać polską kulturę i sztukę.