Cisowianka Perlage nawiązała współpracę z Filharmonią Poznańską. Nie jest to pierwszy tego typu zabieg. Od 4 lat marka jest partnerem Teatru Wielkiego – Opery Narodowej. – Tak jak Cisowianka, w tym i Perlage – jest perłą pośród polskich wód mineralnych, tak i nasza instytucja serwuje swym odbiorcom wiele muzycznych pereł z całego świata. Bardzo się więc cieszymy na idealnie współgrającą współpracę naszego tandemu, którą inaugurujemy w sezonie 70-lecia Filharmonii Poznańskiej – skomentował Wojciech Nentwig, dyrektor naczelny Filharmonii Poznańskiej. – Wspieranie tak szanowanych instytucji polskiej kultury i sztuki, jak między innymi Filharmonia Poznańska jest dla nas bardzo ważne – powiedziała Agata Berndt Wazelin, PR Manager Nałęczów Zdrój S.A. właściciela marki Cisowianka Perlage. – Mamy nadzieję, że sezon 2017/18 będzie pierwszym z wielu, w których dane nam będzie współpracować z Filharmonią.