Cisowianka Perlage po raz trzeci oficjalnym sponsorem głównym legendarnego wyścigu tysiąca mil.
– Jedyny i niepowtarzalny! Ekscytujący! Bajecznie odjazdowy! – to nieliczne z tytułów, którymi światowe media podsumowują co roku rajd samochodów zabytkowych Mille Miglia Storica. Jest to bezsprzecznie jedno z najważniejszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń w światowym kalendarzu sportów motorowych. Ubiegłoroczna edycja Wyścigu Tysiąca Mil była jeszcze bardziej wyjątkowa – minęło 90 lat od zorganizowania pierwszego wyścigu pod tą nazwą, 60 lat od chwili jego zawieszenia i 40 lat od decyzji o jego reaktywacji w formule Mille Miglia Storica.
Magia Mille Miglia przyciąga do niego największe światowe nazwiska. W wyścigu na 1000 mil udział brali między innymi: Rowan Atkinson, Jay Leno, Jeremy Irons, Adrien Brody czy niezwykle popularna we Włoszech Kasia Smutniak. Tym bardziej cieszy fakt, że przy rajdzie pojawia się po raz kolejny jedyna w historii polska marka – Cisowianka Perlage. Musująca woda, poza wystawieniem swojej załogi – Perlage Team, pełni rolę Sponsora Głównego tej uważanej za najbardziej prestiżową imprezę motoryzacyjną aut klasycznych na świecie. Obecność puszek z limitowanych edycji Mille Miglia można zauważyć praktycznie na każdym kroku, Perlage bowiem poza posiadaniem statusu sponsora była również oficjalnym napojem rajdu.
Tegoroczna edycja legendarnego wyścigu wystartuje 16 maja. Trasa podzielona na 4 etapy prowadzić będzie z Brescii do Cervia Milano Marittima a następnie do Rzymu; z Wiecznego Miasta kierowcy skierują się do Parmy a zmagania zakończą się na mecie w Brecii.
Na starcie 1000 Miglia 2018 tak jak w latach ubiegłych pojawi się reprezentujący Polskę Perlage Team. Ponownie też polska marka Cisowianka Perlage będzie oficjalną wodą Mille Miglia Storica.