W Chmielniku w województwie świętokrzyskim otwarto kolejną stację franczyzową, która od początku istnienia funkcjonuje już pod nową nazwą. Stacje Circle K w systemie franczyzy stanowią obecnie ok. 25% wszystkich stacji sieci.
– Po kilku miesiącach od momentu rozpoczęcia procesu zmiany nazwy w Polsce kolejni przedsiębiorcy decydują się na otwarcie stacji pod nowym i coraz bardziej rozpoznawalnym logo Circle K. To pokazuje, że nasza praca nad rebrandingiem przynosi efekty, a zaufanie zarówno ze strony klientów, jak i przedsiębiorców, systematycznie rośnie – powiedział Mirosław Caputa, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.
Stacja Circle K w Chmielniku wchodzi w skład kompleksu handlowo-usługowego i dysponuje czterema dystrybutorami z olejem napędowym, benzyną miles® i milesPLUS® oraz stanowiskiem szybkiego tankowania. Na stacji znajduje się także sklep z ofertą kawy i hot-dogów.