Rok 2017 dla firmy Circle K Polska minął przede wszystkim pod znakiem procesu zmiany marki. Od połowy maja, kiedy nastąpiło oficjalne otwarcie pierwszej stacji w Warszawie pod nowym logo, do końca roku nazwę zmieniło 220 z 349 obiektów.
– Niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem dla naszej firmy w 2017 r. było rozpoczęcie rebrandingu, który stanowił jednocześnie element naszej globalnej strategii. Do końca roku z sukcesem udało nam się przeprowadzić proces zmiany marki na większości naszych stacji w Polsce – powiedział Michał Ciszek, Prezes Zarządu Circle K Polska. Zakończenie procesu zmiany nazwy planowane jest z końcem marca.
Rok 2017 oznaczał dla Circle K nie tylko zmianę nazwy, ale także otwarcie pierwszych stacji przy autostradach oraz konsekwentny rozwój współpracy franczyzowej. Sieć konsekwentnie inwestuje we własne koncepty z obszaru pozapaliwowego, takie jak Simply Great Coffee czy ofertę hot dogów. Obecnie oferta gastronomiczna jest dostępna na wszystkich stacjach własnych premium Circle K oraz na stacjach franczyzowych. W 2017 r. na wybranych stacjach wprowadzono świeżo wypiekane ciastka i pieczywo.
Kluczowym elementem planu na I kwartał 2018 r. jest zakończenie procesu rebrandingu stacji na terenie całego kraju. W perspektywie tego roku, jak i następnych lat, Circle K będzie także stawiać na rozwój organiczny sieci oraz dalsze inwestycje we wszystkie 4 kluczowe filary biznesu: segment paliw, myjni, kawy oraz części gastronomiczno-spożywczej.