Chupa Chups z nowością na Walentynki

Nowości

Chupa Chups z nowością na Walentynki

11 lutego 2021

Walentynki to w Polsce stosunkowo nowa, świecka tradycja, ale choć świętujemy je dopiero od lat 90., zdążyły już zyskać rzeszę fanów. Jak wynika z badań, Polacy są niezwykle romantyczni. Zdecydowana większość z nas (90%) uważa bowiem, że to właśnie miłość nadaje sens życiu, a 79% wierzy w miłość na całe życie*.

Romantyczne kolacje we dwoje, długie zimowe spacery, miłosne listy wysyłane za pomocą mms-ów lub wsuwane pod poduszkę, czy drobne prezenty, to najczęstsze sposoby świętowania walentynek na całym świecie. 14 lutego to jedyny moment w roku, gdy przez cały dzień towarzyszą nam symbole miłości – czerwone róże, różowe pluszaki, serca i produkty z napisami wyrażającymi uczucia.

Dlatego właściciele sklepów już od początku miesiąca muszą być przygotowani, że konsumenci poszukują produktów nawiązujących do charakteru Walentynek, którymi mogą obdarować ukochane osoby. Z tego powodu marka Chupa Chups wprowadziła na rynek nową propozycję dla wszystkich amatorów słodkości – lizaki Strawberry Love. – To nasza najnowsza propozycja uwielbianych przez konsumentów klasycznych lizaków, w opatrzonej „serduszkową” grafiką torebce. Znajdziemy w niej lizaki o smaku truskawki w trzech wersjach: słodkiej, kwaśnej oraz ze śmietanką – mówi Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.

Lizaki są dostępne w charakterystycznej, różowej torebce z napisem „Love”. Higieniczne i hermetyczne opakowanie zawiera 10 lizaków.

*źródło: https://arc.com.pl/Jak-kochaja-Polacy-blog-pol-1550137101.html