Chorten w nowym koncepcie otwarty w Choroszczy

Franczyza

Chorten w nowym koncepcie otwarty w Choroszczy

29 października 2024

Nowoczesne wyposażenie i systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu i digitalowa kampania promocyjna na otwarcie – to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy. Tak mają wyglądać modelowe sklepy Grupy Chorten budujące biznes dzięki nowoczesnym technologiom.

Choroszcz, ul. Sportowa 33 to dokładny adres nowego sklepu Chorten. Placówka mająca ponad 250 m kw. powierzchni jest zlokalizowana w nowej inwestycji, na nowoczesnym osiedlu mieszkaniowym. To punkt typu convenience z mocno rozbudowanymi działami świeżymi, ale też wieloma rozwiązaniami, które mają wspierać biznes.

Przygotowania do uruchomienia sklepu trwały kilka miesięcy, na otwarcie przybyły tłumy klientów zainteresowane specjalną ofertą promocyjną i degustacjami. Produkty świeże, mięso i wędliny od regionalnych dostawców, pieczywo z lokalnych piekarni, szeroki wybór owoców i warzyw, bogaty asortyment nabiałowy, dobrze zaopatrzony dział alkoholowy – wszystko to i wiele więcej czeka na kupujących.

W placówce wdrożono modelowe rozwiązania, które będą przenoszone na kolejne otwierane punkty Grupy Chorten. Energooszczędne, ekologiczne urządzenia chłodnicze i specjalnie zaprojektowane oświetlenie mają wygenerować oszczędności dla właścicieli sklepu. Sklep wyposażony jest w piece konwekcyjne do odpieku pieczywa i dań garmażeryjnych oraz krajalnice do samoobsługi. Elektroniczne etykiety, nowoczesne systemy kasowe i magazynowe zaoszczędzą z kolei czas obsługi. Systemy IT do zarządzania kadrą, pomogą w organizacji menadżerowi placówki. Z kolei nowe ekrany reklamowe, mogą zastąpić tradycyjne papierowe publikacje.

Na otwarcie sklepu przygotowano specjalną geotargetowaną kampanię w oparciu o content video i sms marketing. O otwarciu sklepu dowiedzieli się w ten sposób mieszkańcy całej miejscowości, co jest kolejnym narzędziem wsparcia dla franczyzobiorców Chortenu.

– Cieszymy się, że tak nowoczesny sklep pod logo Chorten otwiera się w Choroszczy, bo właśnie od sklepu w tej miejscowości 15 lat temu rozpoczęła się historia Grupy Chorten. Liczymy, że tak jak nasza grupa z roku na rok rosła w siłę, tak ta placówka będzie cieszyła się ogromnym zainteresowanie klientów, którzy będą do niej wracać ze względu na szeroki wybór jakościowych produktów w dobrych cenach – podkreśla Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten. – Chcemy, by właśnie w ten sposób wyglądały sklepy przyszłości, które działają pod naszym logo. Jest to przykład, jak można stworzyć nowoczesną, kompaktową placówkę zasilaną nowymi technologiami, która jest w stanie być konkurencyjna i przynosić wysokie zyski właścicielom sklepów.

Przypomnijmy, że w 2009 roku 13 właścicieli 20 sklepów spożywczych z województwa podlaskiego postanowiło założyć Grupę Chorten. Współpraca i konsolidacja dała możliwość konkurowania z zagranicznymi sieciami handlowymi i osiągnięcia efektu skali przy podpisywaniu umów z producentami i dystrybutorami. Po 15 latach Grupa Chorten ma prawie 2700 sklepów partnerskich w całym kraju.

źródło: Chorten
oprac.: red.