Carrefour prowadzi modernizację, rozbudowę i rekomercjalizację Galerii Morena w Gdańsku. Na przestrzeni najbliższych tygodni ruszy kolejny etap prac związany z przebudową i remodelingiem hipermarketu Carrefour, który stanie się jednym z najnowocześniejszych hipermarketów na polskim rynku.
Tuż po Świętach Wielkiej Nocy w Galerii Morena rozpocznie się rozbudowa i remodeling hipermarketu Carrefour. W ciągu 3 miesięcy sklep zostanie gruntownie przebudowany i zmodernizowany według innowacyjnej koncepcji światów produktów. Oprócz nowoczesnej i estetycznej organizacji działów, nowy hipermarket Carrefour zaoferuje również znacznie bogatszą i bardziej różnorodną ofertę produktów oraz szereg innowacyjnych rozwiązań handlowych.
– Galeria Morena to jedna z największych inwestycji Carrefour na polskim rynku. Po zakończeniu przebudowy zaoferuje ona mieszkańcom miasta ponad 33.000 metrów kwadratowych powierzchni wynajmu, w tym nowe funkcje handlowe i rozrywkowe oraz całkowicie zmodernizowany hipermarket Carrefour – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych. Podpisaliśmy już umowy z wieloma nowymi najemcami, m.in. kinem, placem zabaw dla dzieci czy nowoczesnym fitness klubem, a także popularnymi markami odzieżowymi i restauracyjnymi. Zakończyliśmy również budowę retail parku, w którym klienci mogą już zrobić swoje przedświąteczne zakupy. Wielkie otwarcie Galerii Morena zostało zaplanowane na drugi kwartał 2016 roku. – dodaje Ronan Martin.
Zmodernizowany hipermarket Carrefour będzie nie tylko przestronny i nowoczesny, ale także przyjazny środowisku. Carrefour planuje wymianę całego oświetlenia na energooszczędne oświetlenie LED, instalację nowego systemu chłodnictwa pozwalającego odzyskiwać energię cieplną oraz montaż tzw. systemu free coolingu, który pozwala na wykorzystanie temperatury wnętrza ziemi do chłodzenia lub ogrzewania sklepu.
W okresie przebudowy hipermarket Carrefour pozostanie otwarty dla klientów. Aby główne prace modernizacyjne, były jak najmniej uciążliwe dla klientów, zostały zaplanowane w godzinach po zamknięciu sklepu.
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.