Carrefour kontynuuje inwestycje w modernizację i repozycjonowanie centrów handlowych w Polsce. Spółka zaprezentowała właśnie Galerię Śląską w Rybniku – 8. galerię Carrefour, która na przestrzeni ostatnich miesięcy została poddana kompleksowemu remodelingowi. Nowy wizerunek obiektu, przełożył się już na wzrost odwiedzalności oraz zwiększone zainteresowanie najemców tą inwestycją.
Galeria Śląska to jedna z kluczowych galerii handlowych w Rybniku i okolicach. Na powierzchni ponad 18.000 GLA oferuje mix ponad 20 rozpoznawalnych marek sieciowych oraz lokalnych najemców, w tym nowoczesny hipermarket sieci Carrefour, a także bogatą ofertę sportową, modową i usługową, z takimi markami jak Decathlon, Euro RTV AGD, Textil Market czy Deichmann. Dzięki przeprowadzonej modernizacji, galeria zyskała już wielu nowych klientów, a w najbliższych dniach Carrefour sfinalizuje ostatnią umowę najmu wolnej powierzchni. Tym samym Galeria Śląska dołączy do grona kolejnych obiektów Carrefour ze 100% poziomem komercjalizacji.
– Rynek centrów handlowych w Polsce staje się coraz bardziej nasycony, a co za tym idzie coraz bardziej wymagający. Klienci oczekują od istniejących galerii już nie tylko kompleksowej oferty handlowej i usługowej, ale również nowoczesnej i komfortowej przestrzeni zakupowej – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych. Odpowiedzią na ten zmiany są dynamiczne inwestycje Carrefour w modernizację centrów handlowych i sklepów we wszystkich formatach, dzięki, którym nasza sieć konsekwentnie podąża za nowymi trendami i skutecznie walczy z konkurencją. Galeria Śląska to doskonały przykład zmodernizowanego obiektu, który znakomicie wpisał się w oczekiwania mieszkańców Rybnika, zarówno pod względem oferty, jak również nowoczesnego wizerunku, funkcjonalności oraz przyjemności podczas dokonywania zakupów – mówi Ronan Martin.
Na nowy wizerunek Galerii Śląskiej w Rybniku złożyły się: całkowicie nowa elewacja utrzymana w szaro-grafitowej kolorystyce, która została przełamana jaskrawą czerwienią oraz winylowymi motywami roślinnymi w strefach wejściowych; wnętrza z nowym, spójnym systemem identyfikacji wizualnej, a także nowe aranżacje zieleni, małej architektury oraz części wspólnych. Remodeling objął również montaż podwieszanych sufitów oraz wymianę oświetlania w całej galerii. Nowoczesne, energooszczędne oświetlenie LED pozwoli teraz znacznie obniżyć zużycie energii, a tym samym zmniejszyć wpływ galerii na środowisko naturalne. Rewitalizacji poddano również parking oraz tereny przed obiektem – na nowo zaaranżowano zieleń, zainstalowano nowe stojaki na rowery, nowe elementy małej architektury oraz wiaty na wózki sklepowe.
Nowy wizerunek Galerii Śląskiej dobrze koresponduje z nowoczesnym wyglądem i ofertą hipermarketu Carrefour, który został kompleksowo zmodernizowany pod koniec ubiegłego roku. Dzięki od nowa przemyślanej i zorganizowanej sali sprzedaży, klienci tego sklepu zyskali nie tylko większy komfort zakupów, ale także bogatszy i bardziej zróżnicowany asortyment produktów oraz wiele rozwiązań podnoszących komfort zakupów oraz przyspieszających obsługę klienta.
Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy, Carrefour zakończył modernizację łącznie ośmiu galerii ze swojego portfolio, a obecnie prace trwają w kolejnych pięciu obiektach. Do końca bieżącego roku Spółka zaprezentuje kolejne centra handlowe ze swojego portfolio, w których modernizacje rozpoczną się już na początku 2016 roku.