Mieszkańcy warszawskiej Pragi Południe mogą już skorzystać z oferty nowego supermarketu Carrefour w kompaktowym formacie 300 metrów kwadratowych. Pomimo niedużej powierzchni handlowej, sklep oferuje swoim klientom aż 6000 produktów. Inwestycja w nowy format “300” ma przyspieszyć ekspansję Carrefour Polska w dużych i średnich polskich miastach.
W nowym supermarkecie Carrefour na warszawskiej Pradze klienci znajdą ponad 6000 produktów spożywczych i przemysłowych. Kompaktowa powierzchnia nowego formatu Carrefour Polska pozwala na szybkie i wygodne zakupy blisko domu. Ten format supermarketu, który swoją wielkością dopasowany jest do budynków mieszkalnych oraz niewielkich pasaży handlowych, pozwoli okolicznym mieszkańcom zrobić kompleksowe zakupy w jednym miejscu.
– Po udanych testach, prezentujemy na rynku nowy, kompaktowy format sklepu Carrefour pod nazwą “300”. Został on zaprojektowany w taki sposób, abyśmy mogli otwierać go na osiedlach mieszkaniowych, w niewielkich galeriach handlowych lub w retail parkach. Pomimo niedużej powierzchni 300 metrów kwadratowych, klienci znajdą u nasw atrakcyjnych cenach wszystko, czego potrzebują na co dzień w swoich domach. Dzięki sklepom formatu “300” chcemy przyspieszyć naszą ekspansję na polskim rynku i być bliżej naszych klientów w dużych i średnich miastach — mówi Agata Kopytyńska, Członkini Zarządu, Dyrektorka Nieruchomości, Ekspansji i Aktywów w Carrefour Polska.
Nowy 300-metrowy sklep Carrefour został podzielony na specjalne strefy tematyczne, aby ułatwić klientom codzienne zakupy. W ramach strefy “Targ Świeżości” klienci mogą kupić świeże warzywa i owoce, nabiał, a także sery, mięso i wędliny. W nowym formacie nie zabraknie żywności specjalistycznej i funkcjonalnej, po którą sięga coraz więcej Polaków – mieszkańcy Pragi Południe mogą wybierać spośród ponad 500 produktów bio, vege, bezglutenowych, bezcukrowych, bez laktozy oraz z wysoką zawartością białka.
Bardziej zrównoważone zakupy
Klienci nowego formatu Carrefour mają również dostęp do wygodnych i nowoczesnych rozwiązań zakupowych, takich jak między innymi kasy samoobsługowe czy usługa Scan&Go, umożliwiająca samodzielne skanowanie zakupów i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie.
W trosce o środowisko, w nowym supermarkecie, Carrefour zastosował szereg rozwiązań prośrodowiskowych. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a zgodnie z zamysłem zero waste. Klienci mogą także oddawać szklane butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu i potwierdzenia miejsca ich zakupu, otrzymując w zamian wypłatę w bonach, którymi można od razu zapłacić za zakupy. Sklep zachęca do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępnia kartony do pakowania zakupów.
źródło: Carrefour Polska
oprac.: K. Walkowiak