Carrefour kontynuuje rozwój e-grocery i jako pierwsza duża sieć handlowa w Polsce wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń „Poleceni”. Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z dużych rabatów na zakupy.
Rozwój w segmencie e-grocery to jeden z priorytetów realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości, dzięki której klienci mogą dokonywać zakupów w najbardziej dopasowany do swoich potrzeb sposób – bez względu na czas i miejsce, które wybiorą.
Carrefour uruchomił dla swoich klientów e-grocery program „Poleceni” wykorzystujący mechanizm rekomendowania znajomym zakupów w internetowym sklepie spożywczym Carrefour i uzyskiwania rabatów zarówno przez osobę polecającą, jak również dokonującą zakupów po raz pierwszy.
Asortyment e-grocery Carrefour to obecnie około 20 tysięcy produktów spożywczych, chemii gospodarczej i kosmetyków. W stałej ofercie sklepu znajdują się produkty ze wszystkich kategorii FMCG, w tym także produkty ultraświeże, takie jak: warzywa, owoce i zioła, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso i wędliny oraz nabiał. W sklepie można też kupić szeroki asortyment produktów bio, czy z tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli produktów bezglutenowych, bez laktozy, dla diabetyków, light.