Carrefour, po połączeniu swoich serwisów food i non-food w jedną platformę sprzedażową carrefour.pl, inwestuje w rozwój oferty. W celu jeszcze lepszej współpracy z dostawcami sieć organizuje 28 marca dzień otwarty, który pozwoli dostawcom uruchomić nowy kanał sprzedaży i zaoferować wybrane portfolio swoich produktów na dynamicznie rosnącej platformie Carrefour.
Carrefour.pl w IV kwartale 2017 zanotował 220% wzrost wizyt na stronie w porównaniu do poprzedniego kwartału. Oprócz artykułów z oferty Carrefour, klienci mogą znaleźć na nim, w ramach modelu Marketplace, szeroki asortyment produktów non-food niedostępnych w sklepach stacjonarnych Carrefour, a pochodzących od zewnętrznych zweryfikowanych sprzedawców.
– Formuła invite marketplace, którą realizuje Carrefour Polska, przynosi korzyści zarówno klientom, jak i naszym partnerom. Kupującym zapewnia różnorodną ofertę, a sprzedającym rozwój i stały dostęp do szerokiej bazy klientów Carrefour – powiedziała Bożena Nawara-Borek, Dyrektor E-commerce w Carrefour Polska. – Od uruchomienia konceptu marketplace w listopadzie ubiegłego roku, oferta produktów na platformie wzrosła o 110%, a liczba sprzedających o 53%. Tak dobre wyniki potwierdzają, że działalność w modelu omnikanałowym, łączącym, m.in. sklepy tradycyjne, e-commerce oraz marketplace, jest skutecznym magnesem przyciągającym zarówno klientów, jak i dostawców – dodała.
Podczas Dnia Otwartego Marketplace przedstawiciele Carrefour wyjaśnią główne założenia konceptu, zasady współpracy i korzyści związane z przystąpieniem do współpracy w ramach Marketplace. Spotkanie odbędzie się 28 marca w Warszawie.