Kolejne sklepy Carrefour Polska oferują swoim klientom wypiekane na miejscu pieczywo bio. Certyfikowane wypieki dostępne są już nie tylko w wybranych hiper-, lecz także w supermarketach sieci. Asortyment piekarni został ponadto rozszerzony o nowe produkty. Rozwój oferty bio to element strategii transformacji żywieniowej, w myśl której firma działa między innymi na rzecz upowszechniania produktów ekologicznych.
Ambicją Carrefour Polska jest zajęcie pozycji lidera transformacji żywieniowej w kraju poprzez zapewnienie swoim klientom dostępu do produktów lokalnych i regionalnych, a także żywności bio. Realizując część tej strategii, sieć dostosowała produkcję własną pieczywa do wymogów prawa rolnictwa ekologicznego w dwóch hipermarketach – w Katowicach oraz Bydgoszczy – i od połowy ubiegłego roku oferuje bio pieczywo w tych lokalizacjach. Od lutego br. certyfikowane pieczywo bio odpiekane jest również w 11 warszawskich supermarketach Carrefour, a także wypiekane w hipermarkecie Carrefour w Galerii Mokotów.
Dzięki certyfikacji ekologicznej obejmującej produkcję pieczywa w sklepach Carrefour, klienci otrzymują produkt w 100% ekologiczny, zgodny z wszystkimi wymaganiami prawa rolnictwa ekologicznego. Bio pieczywo produkowane w Carrefour powstaje z certyfikowanych ekologicznych składników. W ten sposób Carrefour dąży do upowszechnienia pieczywa bio na polskich stołach.
W nadchodzących miesiącach Carrefour Polska planuje rozszerzenie produkcji pieczywa BIO o kolejne sklepy.