Światowy Dzień Środowiska obchodzony był 5 czerwca. Carrefour Polska włączył się w Kampanię Zielona Wstążka #DlaPlanety zorganizowaną z tej okazji. W ramach ekologicznego zobowiązania sieć ogłosiła, że Grupa Carrefour do 2022 r. zredukuje masę opakowań marki własnej o 5% w stosunku do 2017 r.
Carrefour przyłączył się do działań realizowanych przez Centrum UNEP/GRID – Warszawa w ramach Kampanii Zielona Wstążka #DlaPlanety. Sieć od wielu lat aktywnie angażuje się w inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju i poszanowania środowiska naturalnego w Polsce podejmując m.in. wiele akcji związanych z walką z marnotrawieniem żywności i ochroną bioróżnorodności.
W ramach rozwoju działań proekologicznych Grupa Carrefour zobowiązała się do 2022 zredukować o 5% masę opakowań marki własnej w porównaniu z 2017 r. Ponadto w tym szczególnym dniu, sieć przygotowała wspólnie z Eko-Punkt Organizacją Odzysku Opakowań animacje oraz konkursy na temat segregacji i recyklingu odpadów dla klientów sklepu Carrefour w Galerii Mokotów oraz akcję edukacyjną dla pracowników centrali.