Carrefour promuje zdrowie w centrach handlowych

Aktualności

Carrefour promuje zdrowie w centrach handlowych

Carrefour Polska, właściciel i zarządca sieci centrów handlowych, zachęca klientów do troski o zdrowie. Podczas szeregu różnorodnych spotkań edukacyjnych zaplanowanych w bieżącym roku, klienci dowiedzą się między innymi, jak zapobiegać chorobom serca czy zadbać o higienę jamy ustnej najmłodszych.

Od 2014 r. Carrefour Polska realizuje strategiczny program pt. „Z miłości do zdrowia”. Jego celem jest przede wszystkim promocja zdrowego stylu życia, zachęcenie Polaków do aktywności fizycznej czy podnoszenie świadomości żywieniowej konsumentów. Wśród realizowanych w ramach kampanii działań znajduje się szereg inicjatyw, tj. program edukacyjny „ABC Zdrowego Żywienia” czy koncept „Zdrowa Półka” z szeroką ofertą produktów bogatych w składniki odżywcze, dietetycznych oraz dla diabetyków.

We wspomnianą strategię wpisują się również spotkania prozdrowotne i edukacyjne, jakie Carrefour Polska realizuje w wybranych centrach handlowych należących do sieci.

Wśród zaplanowanych na 2018 r. wydarzeń znajdują się spotkania z cyklu „Teraz serce”. W galeriach handlowych Carrefour klienci bezpłatnie wykonają badanie EKG. Zostanie ono natychmiast przesłane online do Centrum Monitoringu Kardiologicznego, gdzie opisze i zinterpretuje je lekarz specjalista, który następnie odeśle wyniki z powrotem do pacjenta. Podczas spotkań w galerii handlowej będzie można również sprawdzić poziom cholesterolu, zmierzyć ciśnienie krwi, obliczyć wskaźnik BMI czy skorzystać z porad dietetyka.

Z kolei na parkingach obiektów Carrefour klientki będą mogły odwiedzić mobilny mammobus. Z bezpłatnych badań piersi mogą skorzystać kobiety od 50. do 65. roku życia.

Najmłodszych gości centrów handlowych Carrefour sieć zaprosi na wyjątkowe edukacyjne spotkania z cyklu „Uśmiechnij się Polsko”. Podczas pełnych zabawy eventów dzieci dowiedzą się, jak prawidłowo dbać o higienę jamy ustnej, a także wezmą udział w licznych konkursach z nagrodami.