Carrefour PRO to najnowocześniejszy hipermarket sieci otwarty w CH Atrium Promenada, w którym klienci skorzystają z niestosowanych wcześniej rozwiązań cyfrowych i nowych konceptów handlowych. Nowa placówka to najbardziej zdigitalizowany sklep otwarty do tej pory w Polsce.
Na powierzchni handlowej wielkości ok. 2 000 mkw. jest dostępnych prawie 13 000 tys. produktów spożywczych i przemysłowych. Klienci sklepu będą mieli możliwość domówienia niedostępnych w sklepie produktów spożywczych lub przemysłowych na jednym z interaktywnych ekranów. Do złożenia zamówienia wymagana jest aplikacja Mój Carrefour, którą klienci mogą skanować kody QR przypisane do konkretnych produktów. Zamówienie złożone w ten sposób zostanie dostarczone pod wskazany adres w Warszawie albo przygotowane do odbioru w sklepie lub w Coolomacie zlokalizowanym na zewnątrz centrum handlowego (paczkomacie przystosowanym do przechowywania produktów spożywczych). Dzięki temu klienci zyskują dostęp do 16 500 produktów spożywczych dostępnych w sklepie internetowym eCarrefour.pl oraz ok. 6 000 produktów niespożywczych z oferty własnej sieci na Carrefour.pl.
– Rozwiązanie zastosowane w nowym hipermarkecie to pierwsza implementacja rozwiązań m-commerce w sklepie naszej sieci. Klientowi wystarczy telefon z zainstalowaną aplikacją, aby zamówić produkt, którego nie znalazł w sklepie. Do tego dochodzi też opcja dostawy tego samego dnia na terenie miasta – powiedział Ronan Martin, Dyrektor Operacji w Carrefour Polska.
W strefie z produktami sezonowymi zostały umieszczone banery, na których klienci zapoznają się z aktualną ofertą produktów niespożywczych i bieżącymi promocjami w sklepie. W tym samym miejscu również zostały zlokalizowane ekrany, w których klienci mogą złożyć zamówienie na produkty dostępne w sklepach internetowych Carrefour.
Hipermarket Carrefour PRO to także kolejny sklep, w którym została zaimplementowana usługa Scan&Go. Umożliwia ona skanowanie produktów za pomocą telefonu i mobilną płatność za zakupy za pomocą portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard. Sama linia kas tradycyjnych i samoobsługowych zaprojektowana została w sposób niestandardowy. Nie znajduje się ona przy wejściu do sklepu, ale w jego głębi. Ponadto przy Punkcie Obsługi Klienta został umieszczony Fakturomat, za pomocą którego klienci mogą własnoręcznie wygenerować faktury za zakupy.
Kolejną nowością, jest dedykowana strefa restauracyjna, zlokalizowana w sercu Carrefour PRO – przy Targu Świeżości. Oprócz dań gotowych do kupienia – sałatek, sushi, tapasów, słodyczy i świeżych soków – klienci będą mogli wybrać również dania z przygotowywanego na miejscu menu lunchowego.
W sklepie Carrefour w CH Atrium Promenada zastosowano także najnowocześniejsze technologie służące oszczędności energii oraz rozwiązania proekologiczne. Do takich należy najnowszy system chłodnictwa oparty na dwutlenku węgla, który obejmuje nie tylko cały układ chłodniczy, ale także najnowsze lady i regały chłodnicze wyposażone w szklane drzwi gwarantujące właściwą temperaturę dla produktów. Carrefour PRO został wyposażony również w system oświetlenia LED.
Nowy hipermarket udostępni również usługę click & collect klientom sklepu internetowego Carrefour.pl. Zamówione przez internet produkty niespożywcze będzie można odebrać bezpłatnie na miejscu w sklepie.