Carrefour Polska został sponsorem mobilnego muzeum Tour de Pologne. Uroczyste otwarcie wystawy nastąpiło podczas targów Bike Expo na stadionie PGE Narodowy. Od kwietnia do października 2018 r., w ramach cyklu Roadshow, muzeum odwiedzi 10 miast i przybliży ich mieszkańcom oraz klientom sieci 90-letnią historię wyścigów kolarskich w Polsce.
Carrefour Polska, sponsor główny wyścigu kolarskiego od 2017 r., wspólnie z Lang Team zainauguruje podczas targów rowerowych Bike Expo cykl imprez pt. Roadshow Tour de Pologne i zaprezentuje mobilne muzeum poświęcone historii polskiego kolarstwa. Jako wystawca na targach Bike Expo, Carrefour przedstawi także swoją ofertę rowerów ze średniej i wyższej półki, które klienci będą mogli zakupić bezpośrednio na targach lub poprzez sklep internetowy Carrefour.pl. Sieć zaprezentuje również swoją ofertę produktów ekologicznych oraz dietetycznych ze „Zdrowej Półki Carrefour”.
– Bardzo się cieszę, że Carrefour Polska jako partner główny 75. Tour de Pologne może świętować wspólnie z wielbicielami kolarstwa jego 90-lecie – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.